Retourneren
Opbergspecialist is een onderneming waarbij service en klanttevredenheid absoluut voorop staan. Bent u dus niet 100% tevreden over uw bestelling, dan kunt u deze indien gewenst gedeeltelijk of volledig en binnen 90 dagen gratis aan ons retourneren. Deze termijn gaat in op de dag van ontvangst van uw bestelling.
Klik hier om je retour aan te melden.
Retourvoorwaarden
- We hanteren een retourtermijn van 90 dagen. De retourtermijn gaat in vanaf het moment dat u alle artikelen uit één bestelling hebt ontvangen. Wordt uw bestelling dus in meerdere delen verzonden, dan gaat de retourtermijn in vanaf het moment dat u het laatste product in ontvangst hebt genomen.
- Producten kunnen alleen ongebruikt en in de originele productverpakking (indien inbegrepen) worden geretourneerd. Zonder de productverpakking of met een kapotte/gescheurde productverpakking kunnen we je retour niet accepteren.
- Het retourpakket is goed verpakt in een passende doos met voldoende opvulmateriaal. Komen er producten beschadigd of gebroken bij ons aan, dan kunnen wij deze niet accepteren als retour.
- Indien u een product defect hebt ontvangen en deze graag wilt retourneren, neem dan altijd eerst contact met ons op. Stuur een e-mail naar [email protected] met uw ordernummer, een omschrijving van het defect en een foto van het product.
Hoe het werkt
Als een product niet helemaal naar wens is, kunt u deze kosteloos retourneren. Zorg altijd dat het product ongebruikt en in de originele productverpakking zit. U hoeft uw retour niet in dezelfde doos te versturen, maar u kunt hiervoor ook een andere passende doos gebruiken. Meld de retour aan via deze link.
In het retourportal vult u het volgende in:
- Uw postcode en ordernummer.
- Selecteer de producten die u wilt retourneren.
- Download het gratis retourzegel en print deze uit.
Let op:
- Het retourlabel is 10 dagen geldig vanaf het moment dat de retour is aangemeld. Is het u niet gelukt om het pakket binnen 10 dagen te versturen, neem dan contact op met onze klantenservice om een nieuw label te ontvangen.
- U kunt zelf maar één retourlabel genereren. Als de retourproducten niet in één doos passen, neem dan contact op met onze klantenservice en vraag een tweede retourzegel aan.
Producten ruilen
Het is helaas niet mogelijk om producten te ruilen. Als er producten niet naar wens zijn, kun je deze kosteloos naar ons retourneren, en zelf een nieuwe bestelling plaatsen.
Terugbetaling
Een retourzending is doorgaans in 5-10 werkdagen verwerkt na ontvangst. Het kan daarna nog 2 werkdagen duren voordat je het betaalde bedrag weer terug hebt ontvangen, of je Klarna factuur wordt gesloten.