Veelgestelde vragen
Bestelling
Wanneer u op de productpagina bent van het gewenste product selecteert u links van de 'In winkelwagen' knop het gewenste aantal. Indien u maar 1 exemplaar wenst te bestellen hoeft u hiermee verder niets te doen en kunt u gelijk op de 'In winkelwagen' knop klikken.
Jazeker, wij verwerken net zo makkelijk ook de bestellingen die vanuit België, Frankrijk en Duitsland bij ons worden geplaatst. Indien u vanuit een ander land dat nu niet genoemd is een bestelling bij ons zou willen plaatsen, vragen wij u vriendelijk even contact met ons op te nemen.
Indien een product bij ons niet op voorraad is dan wordt dit bij het desbetreffende product kenbaar gemaakt en kunt u dit product ook niet bestellen. Meestal is de nieuwe voorraad dan wel al reeds in bestelling bij onze leverancier. Heeft u in de tussentijd een vraag over bijvoorbeeld de verwachte levertijd neem dan gerust even contact met ons op. Indien u een seintje wilt ontvangen zodra het gewenste product weer op voorraad en te bestellen is, dan kunt u ons via de 'Geef mij een seintje' knop een bericht sturen.
Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen krijgt u van ons een e-mail met daarin de gegevens van uw bestelling. U ontvangt ook een e-mail wanneer wij uw betaling hebben ontvangen en wanneer uw bestelling is verzonden.
Mocht u ondanks onze uiterste zorg toch een beschadigd product ontvangen, neem dan 'onder begeleiding van uw bestelgegevens' in alle gevallen even contact met ons op. Een oplossing is vanaf dat moment direct in de maak.
Ook bij ons is het mogelijk dat er een foutje gemaakt wordt. We doen uiteraard ons uiterste best om deze te voorkomen, maar mocht u toch een verkeerd product ontvangen hebben, neem dan 'onder begeleiding van uw bestelgegevens' in alle gevallen even contact met ons op. Vanaf dat moment wordt het 'juiste product' direct verzendklaar gemaakt.
Normaal gezien worden de bestellingen die wij voor 17:00 uur aanleveren (maandag t/m vrijdag) al de volgende dag door bpost bij onze klanten aangeboden. Ondanks dat het ons meestal wel lukt de bestellingen die voor 16:00 uur geplaatst zijn dezelfde dag nog gereed te maken, kan het toch voorkomen dat we er door drukte een dag langer over doen.
Kortom, wij leveren uw bestelling vanuit eigen voorraad hoofdzakelijk binnen 24 uur, maar garanderen 48 uur.
Voor meer informatie kunt u terecht op de Verzenden & bezorgen pagina.
Kortom, wij leveren uw bestelling vanuit eigen voorraad hoofdzakelijk binnen 24 uur, maar garanderen 48 uur.
Voor meer informatie kunt u terecht op de Verzenden & bezorgen pagina.
Betaling
Kiest u voor bankoverschrijving, dan wachten wij eerst op de betaling. U ontvangt hiervoor na het afronden van uw bestelling een aparte e-mail via onze betaalpartner Mollie. Zodra de betaling door ons is ontvangen wordt uw bestelling zo snel als mogelijk in orde gemaakt en verzonden.
Het kan zijn dat er iets fout gegaan is tijdens het betaalproces. We raden u aan om 'onder begeleiding van uw bestelgegevens' in alle gevallen even contact met ons op te nemen.
Nee, wij versturen uw factuur (pdf) met een 'groene gedachte' voorop per e-mail. U kunt deze indien gewenst dan zelf alsnog uitprinten.
Garantie
Op al uw aankopen bij OpbergSpecialist is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie van 2 tot 5 jaar. Naast de fabrieksgarantie bieden wij een extra garantie van maar liefst 3 jaar. Deze extra garantie en de fabrieksgarantie doen niks af aan de wettelijke garantie waar u als consument recht op heeft.
De extra garantie houdt in dat wij er alles aan zullen doen om eventuele problemen met een product direct op te lossen. Dit kan betrekking hebben op het vervangen van defecte onderdelen tot en met het aanbieden van een volledig nieuw exemplaar. Ook al is de fabrieksgarantie van bijvoorbeeld 2 jaar reeds verstreken, dan zullen wij u in ieder geval nog een heel jaar extra kosteloos van dienst zijn.
De fabrieksgarantie kan variëren van 2 tot 5 jaar (dit is merk en product afhankelijk). Deze gegevens kunt u vinden onder de tab 'Specificaties' op iedere productpagina.
Meer informatie over 'Wettelijke garantie' en 'fabrieksgarantie' vindt u hier.
De extra garantie houdt in dat wij er alles aan zullen doen om eventuele problemen met een product direct op te lossen. Dit kan betrekking hebben op het vervangen van defecte onderdelen tot en met het aanbieden van een volledig nieuw exemplaar. Ook al is de fabrieksgarantie van bijvoorbeeld 2 jaar reeds verstreken, dan zullen wij u in ieder geval nog een heel jaar extra kosteloos van dienst zijn.
De fabrieksgarantie kan variëren van 2 tot 5 jaar (dit is merk en product afhankelijk). Deze gegevens kunt u vinden onder de tab 'Specificaties' op iedere productpagina.
Meer informatie over 'Wettelijke garantie' en 'fabrieksgarantie' vindt u hier.
Wij vinden dat alle producten uit ons assortiment minimaal 3 jaar probleemloos gebruikt moeten kunnen worden. Blijkt dat in de praktijk niet het geval, dan zorgen wij graag in overleg met u voor de best mogelijke oplossing van het probleem.
Algemene vragen
U kunt op twee manieren een product vinden in onze webwinkel. De eerste mogelijkheid is het invoeren van een zoekterm in de zoekbalk bovenin. Dit is vooral handig als u precies weet wat u nodig heeft. U kunt daarnaast ook op categorie zoeken, de categorieën vindt u in de blauwe balk bovenaan en aan de linkerkant van iedere webwinkel pagina.